Friday, February 10, 2012

SEGMEN | ON AIR BERSAMA DRC


ASSALAMMUALAIKUM..

Buat pertama kalinya DRC membawakan kepada anda,
"SEGMEN : ON AIR BERSAMA DRC"
bersempena rancangan realiti terbaru di ASTRO, iaitu ON AIR.
Caranya mudah sahaja. Meh tengok sini...

1. Tampal sticker kat atas yang canteek tu kat dalam entry anda, 
sambil buat entry bertajuk "SEGMEN : ON AIR BERSAMA DRC"
2. Follow blog Dairi Seorang Pengacara. (kalau dah follow, takpe)
3. Senaraikan 3 (TIGA) nama Pengacara pilihan anda dan berikan sebabnya
4. Tag pada 3 (TIGA) rakan blog anda dan khabarkan padanya..
5. Link kan entry anda dalam ruangan komen entry nie..

MUDAHKAN???

DRC mulakan dengan 3 Pengacara pilihan DRC 
1. Aznil Haji Nawawi (ASTRO)
Aznil menjadi pilihan DRC sebab kredibiliti dan bakat beliau setakat ini belum ada tandingan. DRC menggemarinya kerana beliau merupakan seorang bapa yang berjaya mendidik anaknya cemerlang dalam akademik. Beliau juga bijak membawa kita berada dalam beberapa keadaan dengan cara pembawaannya dalam sesuatu majlis.

2. Norzie Pak Wan Chek (TV3)
DRC menyukai host ini ketika beliau mengendalikan Majalah 3. Suara Norzie merupakan suara yang lain dari yang lain. Tak ada host lain yang setakat ini DRC ada persamaan dengan Norzie. Beliau yang juga merupakan isteri kepada Aidit Marchello, sekarang tidak lagi bergiat aktif dalam bidang pengacaraan. Pasti DRC orang pertama depan TV kalau dia muncul!

3. Amin Idris (TV AL HIJRAH)
Salah seorang yang belum mendapat tempat dihati rakyat Malaysia tapi pada DRC, beliau merupakan seorang pengacara yang berpotensi besar terutama dalam bidang pengacaraan berbentuk dakwah. DRC menggemari beliau sejak bermula menonton Assalammualaikum di TVAH. Dan DRC berkesempatan berjumpa dengan beliau semasa menonton Solehah Final di Kuala Lumpur tahun lepas. Apapun, Amin Idris merupakan pengacara yang versetail sebab beliau ada consultant sendiri..

"Idola kita adalah Nabi Muhammad SAW. Beliau idola teragung dari pelbagai sudut"

MEREKA YANG DITAG OLEH DRC :

3 comments:

Radin87 said...

ok, dah selesai ^^
http://radin87entertainment.blogspot.com/2012/02/segmen-on-air-bersama-drc.html

Cik Pensil said...

DRC dah siap, thanks tag


http://cikpensil.blogspot.com/2012/02/segmen-on-air-bersama-drc.html

Ckin Kembaq said...

suka jugak dekat pengacara amin idris tu..sebab macam motivator.. ^_^

KLIK SINI.

Si Kacak & Si Cantik

Penaja Pengacara